Alla inlägg under juli 2012

Av Familjen Fällmer - 17 juli 2012 15:36

Befinner oss för tillfället i Karlskoga hos barnens farmor o farfar men tänkte testa bloggappen. Jag som har så svårt för att uppdatera regelbundet hoppas att det blir enklare nu med appen. Mobilen har man ju alltid med sig och dessutom fotar jag nästan bara med den så då har man ju lätt åtkomst på bilderna oxå.
Hursom, vi har varit här sedan i torsdags och åker hemåt imorgon. Vädret har varit si och så, idag åskar det för fullt! Nästa vecka har vi några födelsedagar att fira och dessutom ska vi döpa lilla Malte. Det ska bli en rolig vecka.
//Mamma Mia

Av Familjen Fällmer - 17 juli 2012 15:36

Befinner oss för tillfället i Karlskoga hos barnens farmor o farfar men tänkte testa bloggappen. Jag som har så svårt för att uppdatera regelbundet hoppas att det blir enklare nu med appen. Mobilen har man ju alltid med sig och dessutom fotar jag nästan bara med den så då har man ju lätt åtkomst på bilderna oxå.
Hursom, vi har varit här sedan i torsdags och åker hemåt imorgon. Vädret har varit si och så, idag åskar det för fullt! Nästa vecka har vi några födelsedagar att fira och dessutom ska vi döpa lilla Malte. Det ska bli en rolig vecka.
//Mamma Mia

Av Familjen Fällmer - 17 juli 2012 15:29

Befinner oss för tillfället i Karlskoga hos barnens farmor o farfar men tänkte testa bloggappen. Jag som har så svårt för att uppdatera regelbundet hoppas att det blir enklare nu med appen. Mobilen har man ju alltid med sig och dessutom fotar jag nästan bara med den så då har man ju lätt åtkomst på bilderna oxå.
Hursom, vi har varit här sedan i torsdags och åker hemåt imorgon. Vädret har varit si och så, idag åskar det för fullt! Nästa vecka har vi några födelsedagar att fira och dessutom ska vi döpa lilla Malte. Det ska bli en rolig vecka.
//Mamma Mia

Av Familjen Fällmer - 17 juli 2012 15:28

Befinner oss för tillfället i Karlskoga hos barnens farmor o farfar men tänkte testa bloggappen. Jag som har så svårt för att uppdatera regelbundet hoppas att det blir enklare nu med appen. Mobilen har man ju alltid med sig och dessutom fotar jag nästan bara med den så då har man ju lätt åtkomst på bilderna oxå.
Hursom, vi har varit här sedan i torsdags och åker hemåt imorgon. Vädret har varit si och så, idag åskar det för fullt! Nästa vecka har vi några födelsedagar att fira och dessutom ska vi döpa lilla Malte. Det ska bli en rolig vecka.
//Mamma Mia

Ovido - Quiz & Flashcards