Alla inlägg under februari 2012

Av Familjen Fällmer - 29 februari 2012 11:58

Som rubriken lyder; Äntligen kommer jag åt min blogg igen!!

Har varit bloggsugen flera flera gånger sedan sist MEN jag hade totalt glömt bort mitt lösenord. Hur många gånger jag än provade så fick jag inte till rätt lösenord och kunde inte logga in. Och eftersom vi har flyttat och jag har bytt mailadress så funkade inte funktionen att få ett nytt lösenord skickat till sig eftersom jag hade uppgett den gamla mailadressen....

Idag gav jag mej fanken på att få till det så nu har jag suttit i en kvart och testat alla möjliga kombinationer av lösenord och till sist funkade det! Har nu skrivit upp alla viktiga lösenord, för dum som man är så tar man inte samma till flera olika inloggningar, inte jag iallafall....


Det finns dock ytterligare en anledning att säga ÄNTLIGEN! Och det är att vi har blivit en till i familjen Fällmer!

   


Måndagen den 30 januari föddes lillebror Malte i vecka 37 efter att man startat förlossningen med induktion då jag sista graviditetsmånaden drabbats av komplikationer. Tänkte skriva ett inlägg om det samt lite mer om Malte och när han kom till världen men det får bli i nästa inlägg. Nu börjar klockan ticka på, jag måste hinna fixa lunch till mej samt amma Malte innan det är dax att hämta storasystrarna på skola och dagis.

Tjingeling så länge!


/Mamma Mia

Ovido - Quiz & Flashcards